"Zalım yanasın" çıkış şarkısıyla sosyal medyada adını duyuran daha sonra bir gecede "Çok sevdim yalan oldu" isimli şarkısıyla sosyal medyayı sallayarak müzik dünyasında bir anda şöhreti yakalayan ünlü sanatçı Fatih Bulut komşu ilimiz Gaziantep'te vermiş olduğu konserin ardından, menajeri Eyüp Kara ile birlikte Kahramanmaraş'a gelerek kardeşi gibi gördüğü oğuz Kuru'ya hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

"İNSANLAR OTELE GELDİĞİNDE EVİ GİBİ HİSSETMELİ"

Ev sahipliğini Efes Otel'in yaptığı, ziyaret esnasında Maraş Takip haber ajansına konuşan sanatçı Bulut, Kahramanmaraş'a tamamen ziyaret amaçlı geldiğini ve Maraş halkının misafirperver olduğunu belirterek şunları söyledi: "Benim Kahramanmaraş'a bu ilk gelişim değil. Oğuz kardeşim Efes otelin işletmeciliğini devraldığını söyleyince bize de hayırlı uğurlu olsun demek düşer dedik ve menajerim Eyüp beyle birlikte geldik. Davete icabet etmemek olmazdı. Bizde oğuz kardeşime bir hayırlı olsun dileğinde bulunmak istedik. Oğuz kardeşimin devraldığı otel çok rahat ve konforlu. Huzur içerisinde kalına bilecek bir yer. Ben çok beğendim otel deyip geçmeyin. İnsanlar bulunduğu şehirden çıkıp işi gereği yada gezi amaçlı başka bir şehre gittiklerinde, gittikleri şehirde, konaklama adına kalacak bir yerleri yoksa, ne yapacaklar uzun vadeli kalmaları gerekiyorsa ya rezidans kiralayacaklar.

Yada güvenilir, temiz, hijyenik, güler yüzlü personeliyle, kaliteli, sağlıklı, huzurlu şehir merkezinde bir otel arayacaklardır. İnsanlar otele geldiğinde oteli, otel gibi değil evi gibi görmeli ve rahat etmelidir.  Bulundukları otelden memnun kalan müşteri ne yapacak. Şehrin ve otelin gittikleri her yerde memnun kaldıklarını etrafındakilere anlatarak reklamını ve tanıtımını yapacaklardır. Kardeşim diye söylemiyorum herkes gelsin oteli görsün ve de oğuz kardeşimi tanısın. Gönül rahatlığıyla Efes otel'de kalsınlar. Şehrin merkezinde nezih temiz güvenilir 'EFESOTEL' bu sayede sizin de aracılınız ile oğuz kuru kardeşime gerek rezidans gerekse yeni devraldığı otel işletmeciliğin de, ayrıca bizlere göstermiş olduğu misafirperverliğinden dolayı çok teşekkür ediyorum" dedi.

"KADINI, ERKEĞİ YİĞİT OLANIN ADIDIR KAHRAMANMARAŞ"

İlk konserimi ben Kahramanmaraş’ta vermiştim. Kahramanmaraş’ı çok seviyorum, burasının bende ayrı bir yeri var diyen Fantezi Arabeskin sevilen sanatçısı Fatih Bulut, Kahramanmaraş'ı şu sözlerle anlattı: "Daha önceki yıllarda birçok kez Maraş'a geldim. Cennet kokan güzel şehrin bende apayrı bir yeri ve özelliği var. Kahramanmaraş'ın insanı güzel ve çok Cömert, Kadını, Erkeği Mert ve Yiğit olan Kahramanmaraş halkını ve cennet gibi olan bu şehri çok seviyorum. Turizm açısından otelleri ve yaylaları özellikle de baş konuş yaylası ve Yedi kuyuları gidip görmeyi çok isterim. Kısa süreliğine de olsa bugün buraya oğuz kardeşime ziyaret amaçlı geldim. Ben Kahramanmaraş halkını çok seviyorum. Burada bir arkadaş vardı gönlü gözü bol bir arkadaş adı Mikail, çok cömertti. Şuan burada aramızda olmasını çok isterdim ruhu şad olsun geçtiğiz yıl içerisinde duydum ki hakkın rahmetine kavuşmuş gitmeden onunda kabrini ziyaret etmek istiyorum. Çok iyi bir insandı Allah (c.c) ondan bin kere razı olsun. Mekanı cennet olsun" diyerek dua etti.

"KAHRAMANMARAŞ’TA DA KONSER VERMEYİ DÜŞÜNÜYORUZ"

7'den 70'e hayranları tarafından çok sevilen sempatik sanatçı Bulut: "Geçtiğimiz yıldan bu güne kadar tüm Dünya'yı ve Ülkemizi saran (Covid-19) korona virüs pandemi döneminde her alanda ve her sektörde olduğu gibi ilk zamanlarda bizim sektörde de sıkıntı çeken birçok sanatçı arkadaşlarımız oldu. Yine devletimiz sağ olsun biz sanatçılara gereken desteği sağladı. Çok şükür artık konserlerimiz başladı. Yasaklar kalktı ama bizler yinede tedbirlerimizi alarak çalışmaya devam edeceğiz. Rabbim bize bir daha böyle bir pandemi yaşatmasın. Gerçekten çok zor süreçler geçirdik. Yasakların kalkmasının ardından, yoğun bir çalışma temposu içerisine giriyoruz. 8-9 Temmuz Mezopotamya Ödül Töreni için Mardin’de olacağız. Menajerim Eyüp Kara ile birlikte yoğun bir şekilde çalışmaya gayret edeceğiz. İnsanlar sağ olsunlar bizi seviyorlar. Gördükleri zaman sevgi gösterisinde bulunuyorlar, resim çekiniyorlar. Bende onları çok seviyorum. Gerçekten güzel bir duygu. İnşallah ilerleyen dönemlerde yepyeni eserlerle bomba gibi geliyoruz. İnşallah Allah nasip ederse Kahramanmaraş’ta da konser vermeyi düşünüyoruz. Teklifler geliyor. Biliyorsunuz Pazarcık’ta bir konser vermiştim" dedi.

"ŞEREF VERDİN FATİH ABİM"

Efes Otel İşletme sahibi Oğuz Kuru, Sevilen sanatçının kendisinin davetine icabet etmesinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek teşekkür ederken, "Fatih benim ağabeyim. Fatih ağabeyimle eskiden bu yana bir dostluğumuz var. Gaziantep’te bir konseri olunca bizde kendisini Kahramanmaraş’ımıza davet ettik. Sağ olsun kendisi bizi kırmadı ve yanımıza hayırlı olsuna geldi. Fatih ağabeyi ağırlamaktan mutluyuz, gururluyuz. Az önce kendisinin de belirttiği gibi burası otel değil aynı zamanda kendisinin de evidir. Her zaman başımızın üstünde yeri vardır. Benim bir ağabeyim olarak buraya kadar gelip bizleri ziyaret etmesi açıkçası beni hem duygulandırdı hem de onura etti" diye konuştu.